Re: OT: vibrační membránové čerpadlo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 17 17:22:12 CEST 2022

Pro zalívání jsem si koupil bazarovou maličkou vodárničku, stála mě 1000 Kč.
Je to tiché. A je možné tomu zastavit výstup, protože to má samozřejmě
tlakový spínač.
Zalívání typu cvrk sem-cvrk tam řeší její integovaná tlaková nádržka, i
když má jenom nějakých 8-10 litrů.
Dálkové ovládání vyřešila spínaná zásuvka z Lidlu za nějakých 150 Kč.

PL