Re: soláry a solární ohřev vody

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 17 16:20:39 CEST 2022

V tom vašem výčtu chybí porovnání při dodatečné instalaci. Třeba v bytovce
. Dovolí vám panely na střechu a bydlíte v přízemí . Když to budete tahat
3-patra tak je neskutečně jednodušší tam dát kabel než nějaké roury a to
jsem jenom začal. Ten váš pohled je moc "úzký".
   Samozřejmě nepopírám že to řešení s fotovoltaikou je mnohem méně
účinnější třeba k vztahu na plochu.