Re: OT: vibrační membránové čerpadlo

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červen 17 13:13:55 CEST 2022

ten kraval muzu potvrdit :-) pak ranni zalevani musi byt pro sousedy
poteseni :-) u znameho jsme tohle nakonec vymenili(po ummrti toho
cerpadla) za nejakou samonasavaci kombinaci s automatikou. prenaset se
to da a pokud je uz jednou zaplavene, nasaje si po prenosu k jine JBC
kostce v pohode samo. a je to tiche.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65