Re: OT: vibrační membránové čerpadlo

Pátek Červen 17 11:32:06 CEST 2022

A to potřebujete, aby vám voda stříkala tak moc do dálky? Já zalívám ze
sudu tímhle
https://www.svetkaravanu.cz/ponorne-cerpadlo-comet-elegant-12-v-10-lmin-05-baru
ale můžete si vybrat i větší
https://www.svetkaravanu.cz/ponorne-cerpadlo-comet-lux-plus-12-v-19-lmin-085-baru

v ruce dálkový ovladač a tím si to zapínám podle potřeby. Když to z
hadice nechám téct volně, zalívám jednotlivé rostliny. Když konec přicpu
palcem, dostříkne to 2-3 metry.
Je potřeba nad hladinou v nádrži udělat v hadici malou dírku, aby se tam
po vypnutí nacucnul vzduch. Jinak vypnete čerpadlo a poteče vám to
pomalu pořád. Nejdřív jsem tam dal kapkovač, ale nestačilo to a ucpával
se, tak jsem ho provrtal průměrem 1 mm a dobrý. Zavedl jsem to takhle
nejdřív u přítelkyně a je tím nadšená, pak i doma a vyhovuje mi to taky.

Anděl