Re: OT: vibrační membránové čerpadlo

Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Pátek Červen 17 10:19:16 CEST 2022

Dobrý den,
u membránových vibračních čerpadel (alespoň těch do vrtu) se výtok
uzavírat nemůže, takže buď dálkové ovládání, nebo tlakový spínač např:
https://www.icerpadla.cz/domaci-vodarny/domaci-vodarna-dv-1-p-40.html
S pozdravem
Martin Hankovec