Full High Bracket for Intel I340-T2 I350-T2

Pátek Červen 17 08:30:33 CEST 2022

Bracket, to je to nejmenší. Vzal bych nějakou záslepku, ustřihnul a
nastavil ten low-profile. Kdysi jsem to dokonce pájel cínem. Byla to dost
prasárna na pohled, ale funkci to splnilo.

Některé karty mají k low profile bracketu takový nástavec na full profile,
šroubuje se to.

Nedávno jsem řešil kartu do PC, do jedné vykopávky jsem sehnal grafickou
kartu, ale bez bracketu a taky jsem potřeboval low profile - upravil jsem
si záslepku, nůžky na plech a aku vrtačku mám.

Sakra, jsme tu všichni inženýři, pájíme BGA pouzdra a stavíme raketoplány,
co je proti tomu nějaký kus plechu, ten bych vystřihnul i z krabičky od
sardinek :-D

Pavel Kadečka.