0R resistor 0603 na zkrat

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Červen 16 08:38:34 CEST 2022

Ja poznám z praxe tri súčiastky. Rozdiel mi nie je na 100% jasný, ale je
to aj tým, že som to nepotreboval riešiť.
- 0R resistor, značka R1
- fuse - čiže poistka s danou hodnotou, značka F1 a pod
- fuse rezistor - čiže akási kombinácia rezistoru a poistky. Značkou som
si nie istý a nemám to teraz poruke, ani si nespomínam, že som riešil
problém, či výmenu. Preto nechcem špekulovať o vlastnostiach a určení.

IK

Dňa 16. 6. 2022 o 7:23 Marek Sembol napísal(a):