Re: Ještě malá důležitá poznámka k nabíjení Li aku a teplotě

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Červen 15 14:41:03 CEST 2022

Jaký proud je problémový z tohoto hlediska? Já mám LiFePo 203Ah. Dnes se
nabíjely cca 30A, t.j. 0.15C zatím asi 6h. Stojí na zemi, ale řekl bych,
že teplota je shodná s teplotou podlahy.

Martin Záruba