MPASM pro PIC16F152xx

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Červen 15 09:25:57 CEST 2022

V mezičase jsem trochu pátral a zjistil jsem, že součástí balíčku XC8 je také pic-as (možná jim vypadlo na konci M nebo S) a to je ten assembler.
Jen jsem zatím narazil jen na to, jak se spouští z řádky a nic o integraci do IDE. A taky jsem nenarazil na to, jaká je licenční politika.
https://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/MPLAB%20XC8%20PIC%20Assembler%20User's%20Guide%2050002974A.pdf

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 15. 6. 2022 7:28:19
Předmět: RE: MPASM pro PIC16F152xx

DD,

Direktiva _asm {} je stale podporovana
Tak to je mozno cesta

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Tuesday, June 14, 2022 8:54 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: MPASM pro PIC16F152xx

Ahoj,

zaradoval jsem se, že u mousera mají PIC16F152xx a pár jsem si jich koupil. Teď jsem ale zjistil, že jsou "moc nové" a můj mplab a hlavně mpasm je nepodporují. Microchip propaguje, že je mám programovat v céčku, což se mi nechce.
Jaká je dneska cesta jak se dostat k mpasm pro tyhle procesory?
Jaká je poslední verze mplabx s mpasm?

Díky

Jindra