Re: Laser papírová SMT šablona

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 14 23:27:08 CEST 2022

Mně ty papírové šablony přijdou hodně návykové.
Je to okamžitě k dispozici a je to prakticky zadarmo.

Zvlášť když si dělám tišťáky sám. Pak nemám problém udělat několik
koleček s drobnými úpravami, což bych při ceně a času s plechovou
šablonou určitě nedělal.

Navíc vyfrknu 1-3 desky a šablonu prostě zahodím. Žádné čištění
a skladování s evidencí ke které verzi desky patří. Vše je zálohováno
jen elektronicky v CADu.

PL