Re: Kicad6 - až se budete divit že via porušuje DRC

Úterý Červen 14 20:52:55 CEST 2022

JLC PCB nic nemaskuje a vias jsou totalne zamaskovane (dirka je ale
pruchozi, nemelo by to snad delat problemy s nevyplachnutou chemii jak
strasi Pragoboard?). Ale stejne napis pres to neni OK.
Odmaskovane pruchody se mi vubec nelibi.