Re: Kicad6 - až se budete divit že via porušuje DRC

Úterý Červen 14 18:06:45 CEST 2022

Umistovat potisk mimo prokovy nebo naopak povazuju za slusnost, ono to
signalizuje asi jen tehdy, kdyz jsou odmaskovane nebo vzdy? jeste jsem
si toho nevsimnul, ze by to na me kricelo i kdyz to bylo jeste
neusporadane...