Kdy zase budou chipy?

Úterý Červen 14 09:46:40 CEST 2022

Teď koukám, že na aliexpresu je mají. Ale dá se tomu věřit? Nikdy jsem
tam nenakupoval a jen čtu, jeké tam mají fejky.
https://www.aliexpress.com/item/1005004186824460.html?algo_pvid=0a0d1dbe-8d72-422b-b2a5-db03fddb11c1&algo_exp_id=0a0d1dbe-8d72-422b-b2a5-db03fddb11c1-44&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%22-1%22%7D

Anděl