Solar na parapet

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červen 12 15:42:08 CEST 2022

Díky za info. Na konec to zatím v teoretické rovině vypadá na něco cca
1600x580 (190W). Přemýšlím jak to za okno (na parapet) přidělat. Držák asi
něco jako tohle

https://www.i4wifi.cz/cs/245099-xtend-solarmi-konstrukce-pro-uchyceni-solarniho-panelu

Panel by byl v úhlu cca 60st vodorovně. Taková je zatím představa.

Nejspíš bych profily koupil a držák vyrobil (uriznout profil a vyvrtat
diry... stejně bych koupený musel upravit)... jak nebo pokoci čeho se
panely k něčemu podobnému připevní? Na těch stránkách je plno spojovacího
materiálu, ale nemám šajn... musím to vymyslet tak, aby to drželo a nemusel
jsem zbytečně někam vrtat. Ono není skoro kam - plechovy parapet, plastové
okno... a ani do jednoho se mi nechce moc zasahovat (neměl bych). Tak asi
využít stredovy sloupek mezi okny (je to "dvou okno" a nějak to jeste
zahaknout na více mistech za rám nebo plech nějak vytvarovat dle profilu
rámu a protahnout dovnitr (na svém parapetu uvnitř si už mohu dělat co
chci).