BLDC motor

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Červen 12 10:05:03 CEST 2022

Včera jsem taky trochu gůglil a závěr je, že i běžné FeSi plechy lze
donutit k cca 2T, jenže je to daleko za hranicí linearity. Což nejde
použít na trafo, tam by byly extrémní ztráty, ale na DC elektromagnet
OK. No a když to bude materiál optimalizovanej pro elektromagnety, tak
věřím, že dá i těch 2,5.
Jenže to pak bude vypadat cca takto: 1A 0,5T, 2A 0,9T, 3A 1,1T, ... 50A 2,5T

Taky jsem koukal co uměj Nd magnety a v nějakým CZ eshopu měli do cca
1,4 T přičemž koercitivní síla někde kolem 900 kA/m.
Např. materiál N52.

PH