Odolnost STM32

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 11 22:14:55 CEST 2022

Dík všem za odpovědi. Ono to není zas tak kritické, je to bastl, který
používám pro generování šifrovacích klíčů, tedy jednou za uherský rok.
Ono je to jinak hodně pomalé, software musí čekat na zvýšení entropie i
několik minut. Jen mě zajímaly zkušenosti ostatních.

Mrazík

PS.
Před mnoha léty se mi stalo, že externí návrhář zapomněl přivést +5V
napájení na 80C51 s externí EPROM, sám procesor byl v PLCC, což byla v
té době novinka, a proto si toho nikdo včas nevšiml. Zajímavé na tom
bylo, že to celkem fungovalo, ale občas se to kouslo. Napájení se tam
zřejmě dostávalo z EPROM přes záchytné diody I/O přes sběrnice a když se
to dostalo někam, kde bylo na sběrnicích málo log. H, spadlo to. Některá
elektronika si nechá líbit i dost divoké věci, jiná odejde bez zjevné
příčiny jako ten nešťastný LDO z mého původního příspěvku.