Odolnost STM32

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 11 18:11:16 CEST 2022

Dneska se mi povedlo nějak odpálit 3V zdroj na desce s STM32L452. Byl to
jen malý čmoudík a něco to dělalo i potom. Je to TRNG, který produkuje
entropii pro Linux, data přenáší po USB (ttyACM). Zařízení se potom už
nebylo schopno enumerovat. Tak jsem řekl, že než to vyhodím, zkusím to
opravit. Změřil jsem napájecí napětí - na švábech bylo místo 3V 4.8V z
toho USB, tak jsem vyměnil jen LDO stabilizátor.
A ono to začalo opět fungovat. Tak se chci zeptat - jak moc může 5V tomu
STM uškodit ? Původně jsem předpokládal, že to bude na odpis, ale zdá
se, že to přežilo. Povedlo se někomu něco podobného ?

Mrazík