Solar na parapet

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červen 11 17:44:06 CEST 2022

Jestli to tedy dobře chápu tak potrebuji:

- solární panely + kabely
- teď záleží jak je zapojim (u mě tedy asi 12V nebo 24V) a podle vykonu
panelů toho MPPT regulátor
- baterii LiFePo4 s BMS nebo zvlášť BMS a baterie
- pripadne menic napětí na 230V (pokud nebude stačit jenom 12V / 24V na
nějakou tu žárovku, náhradu traficka...) případně něco co integruje vše
dohromady (regulátor, nabíječku, menic) s funkcí přepnutí na 230V pokud se
baterie vybije nebo dojde k většímu odběru