Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červen 11 13:03:59 CEST 2022

Ale jo, nějakej amatér se tam realizoval.

Mě by zajímalo, co je za problém živit spirálou boileru stejnosměrným
napětím, když ta spirála je mimo vodu. Občas tu někdo vykřikne že je to
vražda, ale dál se k tomu nevyjádří. Samozřejmě  vše řádně ošetřeno,
přetopení boileru, další a bezpečnostní termostat a spínání toho
stejnosměrného proudu.