Oddeleni USB

wek konfera na efton.sk
Pátek Červen 10 23:57:23 CEST 2022

[preposielam]

Dobry den,

ja by som sa rad spytal, ako dlho Vam to fungovalo dobre nez sa zacali odpalovat tie programatory PICQuick?

Ja som tiez obcas nameral na stabilizatore nieco cez 100-vky voltov, a scope a programatory mi pravidelne pri pripajani jemne zaiskria. A neviem co s tym, bo je to stary 2-vodicovy rozvod 230 v panelaku. Ale nejaky cas mi to fungovalo vsetko dobre a bez vedlajsich efektov... A to je na tom to nacudnejsie.

A.

Když je to USB, to se nedá využít 5V z počítače a dát tam nějaký DC/DC převodník z 5 na 5V? Sice tam taky proniká kapacitně nějaký bordel, ale už je to pod 1V a nic na výstupu to neodpálí. Anděl Dne 10.6.2022 v 11:14 Jan Kuba napsal(a): > Ano, je tam "plovouci" napětí, ale měkké - dané kapacitou toho tráfka > v měniči. > Ale snad není problém propojit mínus pól toho zdroje se zemí toho > dalšího bazmeku, co z toho krmím. >  Prostě to zapojit tak, aby tam ten potenciál být nemohl... > > > čt 9. 6. 2022 v 21:44 odesílatel Libor Konečný <support na mikrovlny.cz> > napsal: > > S dvouzilovym ? > > GND na DC vystupu ma plovouci 400VDC  mezi GND a  PEN. > > Mnoztvi spalenych PICQUICKU je proti :-) > > Kdyz se programuje/debuguje zarizeni ktere ma spinany zdroj, tak je > nutne oddeleni.