Solar na parapet

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červen 10 13:23:30 CEST 2022

810Kc... když jdu do obchodu tak tam nechám petikilo a nic si domů skoro
nenesu... tím neříkám,  že ta návratnost dává smysl. Asi ne jak říkáte asi
se to nezaplatí. Větší panel dát nemohu. Jedině místo okna :-). Balkon mám
zrovna na sever a tam svítí jenom par hodin ráno. Jinak počítám, že se jich
tam vejde dohromady 5ks (2ks na jeden parapet a 3ks na druhy) celkem tedy
150Wpp. Naklonit asi trochu půjdou stejně se z okna "neleze" a občas se
utre na parapetu prach. Mírné zastínění spodku okna vlivem naklonění asi
ničemu vadit nebude.

Zatím je to cele jenom taková úvaha jestli ano nebo ne. Potřeboval jsem se
odpichnout od panelů zda se tam vůbec něco vejde. Podle panelů pak domyslet
zbytek celého řetězce.

Teď je otázka zda by stačil koupit pro začátek panel 1 či 2 a k nim nějakou
tu elektroniku nebo 2 budou málo (malé napětí v serii) a pokud bych to
časem rozšířil na 5ks tak bude nutné koupit i novou elektroniku což je blbý
a rovnou koupit minimální počet...