Re: Simulátor matice tlačítek

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Červen 10 03:46:45 CEST 2022

Bude to akorát piplačka, protože je potřeba nahradit spínání kláves. Teď
koukám že je to jednodušší zapojení než u E510, ale stejně se to musí
udělat i s těma diodama. Z pohledu švába je arduino klávesa kterou
testuje a arduino se nemá jak dozvědět, že je zrovna testováno s
dostatečným předstihem = pochybuji že by to dalo, procesy jsou tam
celkem rychlé.

Neumí to náhodou předat noty přes nějakou málodrátovou sběrnici? Žeby
nemusela být ta emulovaná klávesnice...

Starý šváb umí i něco s řečí, zkuste se tomu pověnovat, dneska se takové
věci "už nedají".