Re: DIN držák na PCB -->: Čínské klíčové slovo

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červen 9 09:03:40 CEST 2022

Zdravím,

my pro naše produkty (protože máme hodně typů) používám stavebnici  (říkáme
tomu LEGO), kdy se dá držák sestavit podle potřeby. Jsou tam dílky od 5mm
dále, celé se to secvkaá a hotovo. Teď na jaře to tedy dodavatel brutálně
zdražil. Tady je to vidět:
https://papouch.com/drzak-na-din-pro-quido-8-8-a-4-32-oc-p2131/?cid=141 .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha