Re: DIN držák na PCB -->: Čínské klíčové slovo

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červen 9 07:42:23 CEST 2022

jedna se tedy o problem vanicka s integrovanym drzakem = fuj, vanicka s
nasazovacim/posuvnym drzakem ok ? my pouzivali vzdycky(eniku) kde drzak
  na din listu byl zvlast. pak treba u tezsi elektroniky na kratke
vanicce, trafa atd., mohl clovek dat drzaku podle potreby, ikdyz to
komplikovalo nasazeni a sundani z din listy. ale uz zakladni princip,
kde je ze stejneho plastu, nebo obecne, jen "plasto_pruznostni"
mechanizmus zacvaku, tak to stoji za pred. ano, penize, jednoducha
vyroba atd. ale vysledek tomu odpovida :-).
tomik.

>>> https://www.aliexpress.com/store/group/PDM-Series-Mounting-Adapter/221

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65