DIN držák na PCB -->: Čínské klíčové slovo

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Červen 8 15:48:55 CEST 2022

Zdá se, že už se blížím.
Narazil jsem na tohoto obchodníka, který má docela rozsáhlý sortiment:
https://www.aliexpress.com/store/group/PCB-mounting-adapter/221386_506539337.html

... a to co hledám se jmenuje PDM mount. Škoda, že nevím, co znamená PDM:
https://www.aliexpress.com/store/group/PDM-Series-Mounting-Adapter/221386_512769857.html

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <FULDA na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 8. 6. 2022 15:36:24
Předmět: Čínské klíčové slovo

Ahoj vespolek,

hledám vhodné klíčové slovo pro čínský nákup.

Zaujaly mne zelené plasty, která jsou kolem plošňáku třeba u tohoto:
https://www.aliexpress.com/item/1005003276628646.html
https://www.aliexpress.com/item/1005003276631838.html

Zdá se, že je to skládačka ze dvou bočnic a jednoho spodku. Spodek se dá uříznout různě dlouhý.

Už se mi podařilo najít klíčové slovo "DIN Rail Mount Carrier Board Holder", které mi dává podobné skládačky, ale takové "lehčí"
https://www.aliexpress.com/item/1005003262113929.html

Nevíte, jak by se mohla jmenovat ta krabička z prvních dvou odkazů?