Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Červen 8 15:19:42 CEST 2022

U zaplavení s AC toho mého návrhu toto řeší proudový chránič původní
instalace, neboť síť je stále v nějakém měřítku spoluúčastna na
napájení. Tudíž bude vznikat, ale jen chvilku. Opakované snahy o
znovuzprovoznění, než vám dojde, že je tam svod, zůstanou bez následku.

Já to neberu jako zdražení, ale jako nutný bezpečnostní prvek.