Re: Kicad6, neštěstí pokračuje

Sobota Červen 4 10:24:44 CEST 2022

Take jde primo zadat souradnice x,y prokovu podle hodnot padu, moznosti
je spousta. Pokud je pad v rastru, tak tam ale normalne pruchodku dam.
Jinak se to teda na stred padu nezachytava, jen na cary a stred
soucastky, to me taky obcas stve. Na druhou stranu, prokov v padu se asi
dela vyjimecne, pokud uz neni soucasti pouzdra (chlazeni...)