Re: Kicad6, takový neštěstí

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Červen 3 22:18:38 CEST 2022

Opravdu je to neštěstí.

Funkční postup:
- doplnění definice pouzder co zmizely při otevření v kicadu6
- aktualizace schématu
- soubro/export/netlist
- deska přímo v liště má import netlistu (viz schéma, které tam export nemá)
- volba importu ze schématu byla stále šedá (ta první, ne ta druhá,
poslal jsem předtím špatný obrázek)
- aktualizovat desku
- součástka se objevila, hurá.

Paralelně jsem měl přitom otevřený kicad 5 a oko-ruka vyhledával názvy v
knihovnách kicadu, naštěstí to šlo, sice to brblalo ale neukládal jsem
to pak.

Fakt hrůza. To abych měl na starý projekty i starej kicad.

Teď ještě jaký tam bude překvápko, až z toho budu dělat výrobní soubory...

No nic, díky za podporu. Možná je zmatený z té pětkové verze a nedělá co
má. Bohužel mám v tom už dost malování, abych začal s čistým štítem.

JL.