Re: Re: Octan sodný jako solární akumulátor

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 3 20:02:53 CEST 2022

On Fri, 3 Jun 2022, Jan Waclawek wrote:

> Teplom.
>
> Celu skrinu odvezu ekologickymi elektroautami do teplarne, tam nabiju, a
> dovezu spat.

No a co to znamena "nabiju" ? Udelaji z toho zase bezvodou sul ?
To znamena ze tu vodu odpari nebo jak ji dostanou pryc ?

Protoze 1kg toho octanu dava krystalizaci kolem 300kJ, ale odparit
kilo vody stoji 2.2MJ . Zajima mne ucinnost toho procesu.