WiFi klient pro nakladač

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Červen 2 11:27:55 CEST 2022

Zdravím diskutující,

dostal se ke mě požadavek, na WiFi konektivitu pro malý nakladač.

V nakladači je váha s ethernetem, odkud by se občasně přenesly data na
server.

V místě kde se stroj pohybuje je pokrytí venkovními jednotkami od Unifi (2,4
a 5GHz)

Pořebuji však dát něco všesměrového přímo na nakladač - jasně mohl bych to
řešit nějakým civilním klientem v plastové bedně, adaptérem do zapalovače a
podobným zvěrstvem.

No na a ve stroji není zrovna místa "na tancování",  takže by se mi líbil
nějaký pendrek v outdoor provedení s napájením z palubní sítě. Jako Bullet
od Unifi, jenže ten je na 24V takže DC/DC konvertor a bižuterie. Snad
existuje něco hotového, nepřijde mi to jako kosmická technologie :-)

dík za nápady

Jara