OT: Zaujimavy projekt ku GPS

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 31 18:49:18 CEST 2022

"Vedle na svahu" znamenalo nějakou významnou odchylku?
Já tamnější místopis neznám.
A když jste se pohnul tak se pohnula i pozice na mapě?
Tj. jestli signál byl, ale posunutý. Nebo nebyl žádný a mobil si pozici
jen extrapoloval.

Zarušit GPS se jistě dá. Ale že by to někdo používal kolem velvyslanectví?
My se sice tváříme, že jsme s Ruskem ve válce. Ale že by to brali až tak
vážně?
A hlavně mi k tomu trochu uniká důvod.
Když se tam dá zaparkovat koloběžka, tak by se tam asi dalo dovézt i
auto nacpané výbušninama.
A to je přece jen asi o dost levnější než nějaká dalekonosná raketa.

PL