Re: OT: Lepení hliníku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 31 00:34:14 CEST 2022

Není to odpověď na otázku, ale nejlepší "lepidlo" je pořádný šroub.
Z popisu není poznat jak to bude dělané a jak to bude namáhané.
Ale pokud je to určeno pro nějakou zátěž, navíc do vnějšího prostředí
(horko, mráz, vlhkost), tak bych teda do lepení nešel.
Zvlášť bez předchozích dlouhodobých zkušeností.

PL