Re: Napìtí USB-C

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 30 16:29:46 CEST 2022

Děkuji pěkně za informace. I když nepříjemné.
Rozšlapal jste mi bábovičky. :-(

Já si dlouhodobě myslím (podle vnějších projevů, bez znalosti podrobností),
že v napájení po USB-C  je pěkný bordel.
Zatím jsem si myslel, že je to třeba jen přechodný stav, něco jako poporodní
bolesti, a časem se do toho zavede pořádek.
Ale pokud je na to třeba jiné piny (proč?) a specializované chipy
(proč?), tak
je moje skepse ještě hlubší.

Jinde počet vodičů snižují na nezbytné minimum (např. Xbase-T1, kde po
2 drátech pošlu duplexní data i napájení), a tady se kvůli nějakému datovému
dohadování zavedou dráty navíc.

Prostě mizernej den. Furt chčije a rajčata děsně praskají. A napájení přes
USB-C je ještě horší, než jsme doufali.

PL