OT: PH v bazene

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 29 19:44:04 CEST 2022

Nebarví. Aspoň při rozumné koncentraci ne.
Když jsem s tím začínal, tak jsem sjížděl i nějaká bazenářská fóra.
A kdo to zkusil, tak u toho vesměs prý zůstal.

Zkuste 1 PPM mědi, to je 4 PPM modré skalice.
Jinými slovy 4g skalice na kubík vody. Už když si to položíte vedle sebe
tak názorně uvidíte, jaká nepatrná špetka toho je.

Já dešťovku používám na zálivku, na praní a na venkovní sprchu (6 měsíců
v roce se nesprchuji jinde než venku, těch druhých 6 měsíců ji používám
taky, ale už jenom k otužování a ne k základnímu mytí).

A to ta dešťovka je na přímém slunci. V záložní nádrži je třeba 4 měsíce
bez pohybu. Mám 2 nádrže. Pracovní funguje denně, do záložní ukládám
přebytky a používám ji jen v dlouhých obdobích sucha. A voda pořád
vypadá výborně.

PL