nahradni ventialtor pro grafiku MSI GTX950 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 29 10:32:40 CEST 2022

takze opet "posun". ta regulace prestane fungovat, pokud se karta
zahreje. tedy treba po spusteni hry. normalne ma karta cca do 40°C.
jakmile se dostane na 60°C, tak potom pri chladnuti zacne problem.
regulaci otacek si dala sama karta. jde nastavit pomoci MSI afterburner
jinou chrakterietiku, ale pokud zpadne chlazeni do problemu, tak uz ten
vetrak proste neroztocim ani nastavenim pwm na 100%. budu muset udelat
regulaci nejakou externi. nasel jsem v GME regulator s cidlem pro 4pin
ventilator, ale neni k nemu popis jak to presne funguje a co jde nastavit.
https://www.gme.cz/modul-regulatoru-ventilatoru-4-piny
nevite nekdo o podobnem hotovem reseni s externim cidlem ?
predpokladam, ze ventilator je ok a ani jinej se tam nevleze.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín