BMS pro LiFePo4

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Červenec 29 10:24:58 CEST 2022

SW pro Android je zde xiaoxiang (pgyer.com) <https://www.pgyer.com/Bzt1>

funguje to přes BT docela dobře. Někde dřív jsem z toho posílal PrtScr.

Ten můj pípne při připojení baterie, při sepnutí stykače a při změně
jakékoli hodnoty programem. ale jinak je ticho. ZKuste jej stáhnout,
třeba tam něco najdete.

Martin Záruba

Dne 29.7.2022 v 10:09 AZe napsal(a):
> Došel mi balancer, připojil jsem jej, asi nějak funguje, ale začal
> pípat, cca po 2sec píp, a nevím, čím to je, jak to zastavit.  Zatím
> nemám žádný SW, předpokládám, že je to nějak nastavené, aby to
> fungovalo. Stykač je sepnutý. Proč to pípá?
> aze
>
> -----Původní zpráva----- From: Martin Záruba
> Sent: Monday, July 25, 2022 1:37 PM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Re: BMS pro LiFePo4
>
> Samozřejmě můžete mít smůlu a je vadný. Ten můj to neudělal nikdy.
> Nemůžete mít nějaký nekontakt?
>
> Martin Záruba

>>> 200A pojistka, pak přímo kabel k nabíječi a přes stykač kabel k
>>> střídačům. Sem chci zapojit i dva step-down, které budou z baterie
>>> dávat