OT: PH v bazene

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Červenec 29 10:13:29 CEST 2022

Tak aby som to zhrnul.
Zistil som potom, ze tabletky (Phenom Red) sa zblaznili a stale
ukazovali fialovu (mimo rozsah). Celkovo som tam natlacil asi 1.5 kila
PH-. Kupil som nove kvapkove testy a tie ukazali, ze to mam uz moc
kysele, tak som do toho natlacil zas ale 3/4 kila PH+ aby som to
dorovnal naspet. Takze to PH bola na zaciatku asi priblizne dobra ale
tabletky ukazovali bludy.

Co sa stalo tym tabletkam netusim. No coz.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.