Re: Solár - částečné zastínění panelu, revizák

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červenec 27 23:03:55 CEST 2022

Dostal jsem tip na tuto věc. Jak to přesně funguje jsem nestudoval tak
dávám do placu.

"Optimizér Huawei 450 W dovoluje modulem zvýšit výtažky ze systému.
Využívá se hlavně pro instalace panelů s částečnými stíny, které
ovlivňují jeden nebo několik panelů."

https://ecoprodukt.cz/p/84643-fotovoltaicky-optimizer-huawei-sun2000-450w-p-450w-29043