tasmota / rules / deepsleep

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Červenec 27 14:00:32 CEST 2022

Zdravim

Hral som sa s tasmotou deepsleepom a meranim baterie sam sebou. Ide o
Wemos D1 mini, meriam s nim teplotu s DS18b20 a sam sebe meriam napetie
lionky, ktora to napaja a vsetko posielam do Domoticzu cez MQTT. Chcem
to s DeepSleepom. Vsetko chodi samostatne, ale ked zapnem Rule1
(odosiela volty do domoticzu), tak nefunguje DeepSleep a stale dokola to
odosiela. Pokial je Rule1 vypnute, tak DeepSleep funguje ako ma (uspi
sa, zobudi, odosle teplotu a vypne sa...). Pokial je Rule1 zapnute, tak
sa uspi, odosle teplotu a dokola odosiela napetie a nikdy sa uz neuspi.
Nema niekto nejaku myslienku co s tym?

Gogel nepomohol zatial.

Rule1:
Rule ON analog#range DO publish domoticz/in
{"command":"udevice","idx":86,"svalue":"%value%"} ENDON

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.