Re: Náhrada tranzistoru IGBT AOB15B65M1

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Středa Červenec 27 12:56:30 CEST 2022

děkuji,

nemá ochrannou diodu, tak radši budu zkoušet hledat dál....

Honza
---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 26. 7. 2022 19:21:05
Předmět: Re: Náhrada tranzistoru IGBT AOB15B65M1
"Pří výběru z dostupných tranzistorů v TME vypadá dobře tenhle:
https://www.tme.eu/cz/details/igb30n60h3/tranzistory-igbt-smd/infineon-
technologies/

600V, 30A.

Kdyby to bylo moje, tak bych ho zkusil.
Jen má nižší max. Uge (+-20V, ten původní má +-30V).
Tak jestli je to možné, změřil bych kolik na gate v reálu jde.

PL

***********************

Dne 26.7.2022 v 13:08 Halen na seznam.cz napsal(a):
> Ahoj všem,
>
> nevěděl byste někdo náhradu tohoto IGBT tranzistoru v pouzdře SMD
> d2pak - TO263
>
> VCE 650V
> IC (TC=100°C) 15A
> VCE(sat) (TJ=25°C) 1.7V
>
> Je to do "chytrého" vypínače Legrand, který má sice ve specifikacích
> 5W-60W LED ale 55W LED nedal ani jedno zapnutí. Myslel jsem, že tam je
> mosfet ale IGBT překvapilo...
>
> Bohužel nemohu najít nějaký vhodný tranzistor nebo stejný, který by
> [...]
Netatmo%20-%20%20stm%C3%ADva%C4%8D%20bez%20N%20vodi%C4%8De-updated.pdf