Re: Hromadna změna data u adresářů v Linuxu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červenec 25 17:55:42 CEST 2022

Já vím... resp. já to kopiroval na Windows v Total Commanderu (cílový disk
připojený do Win a zdrojový na SMB) a tam se dá nastavit "kopirovani" i
datumu k adresářů, ale zapomněl jsem to zaškrtnout. No udělám si výpis
pomoci LS a PSPadu si s tím trochu pohraji (pomoci maker) a udelam z toho
script.