Re: Hromadna změna data u adresářů v Linuxu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 25 17:28:26 CEST 2022

To je sice pravda, ale za tu dobu, co se o tom bavíme už by to měl
pomocí toho mc přes shell link a scp F5 nakopírované po síti i když je
to hodně pomalé. Stačí na cílovém zařízení pustit sshd, což ostatně pro
vzdálenou správu bývá už hotovo.

Mrazík