Re: Hromadna změna data u adresářů v Linuxu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 25 13:04:17 CEST 2022

Pro začátek bych připojil starý disk a udělal:
ls -lR "/základní adresář" > /tmp/puvodni_datumy.txt

Tím "základní adresář" myslím odkud začíná to, co Vás zajímá. Třeba /filmy.

Tak Vám v /tmp vznikne soubor, kde bude seznam všech souborů s jejich
datumy.
No a pak připojit nový disk, ten soubor tam nakopírovat a trochu si
pohrát se scriptováním.
Po řádcích procházet ten soubor puvodni_datumy.txt a podle něho
nastavovat příkazem touch datumy na novém disku.

Protože původní datumy budete mít schované, tak můžete snadno laborovat.
I při případné chybě se to dá kdykoli pustit znovu.
Aspoň já to tak mám rad, když můžu laborovat. Udělat si z toho jen malý
testovací seznam o pár řádcích na tom to zkoušet.

Psát ten script se mi nechce a nemám na to čas.
Navíc já osobně bych to z pohodlnosti asi udělal triviálním programem v
C. Složitější scriptování v Bashi mi nikdy nepřirostlo k srdci.
Pythonoví odborníci zase asi v Pythonu.

PL