Re: Otevírání SMD pásek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 25 12:49:56 CEST 2022

Zpátky zavřít pásku obecně lze (dělávám).
Ale z toho odkazovaného video to podle mě neplyne.

Ještě jsem to zkoumal a se zdeformovanými konci pásek to asi taková
sláva nebude.
Chtějí pásku definovaně zaříznout.
A to dokonce přes oblast součástky, čímž si zajistí snadné vniknutí
prstu pod igelit
a první součástku zruší.

Citace z návodu:
Before loading Component Tape into the Feeder Finger cut the tape thru
the sprocket hole and the center of the component pocket,
discard the first component to allow the plow blade room to seperate the
cover tape.

Na demonstračním videu to tak ale nemají.
Takže trochu klamou, řekl bych.
https://youtu.be/S9-VlGNUBe4?t=17

PL

>>> https://www.youtube.com/watch?v=qF5UZuhpigY