Re: Odrusovaci kondenzatory

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Červenec 25 11:03:48 CEST 2022

Trochu k věci,
o víkendu jsem měnil ponorné čerpadlo ve studni. To staré mimo mechanických problémů mělo kondenzátor původně 20uF zmenšený na 5uF.
Na rozdíl od kondenzátorových předřadníků zde nebyl vystaven tak velkým proudovým špičkám při zapnutí, a stejně se zmenšil. Mám v plánu ten svitek rozmotat a prohlédnout. Čerpadlo se točilo ale díky zanesení nerosty nedávalo vodu.
Lubor