RE: Otevírání SMD pásek

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Červenec 24 23:28:20 CEST 2022

No já to chápu tak, že oni mají tohle patentované. Protože na tom podavači je to napsané.

Ale je to zajímavé řešení, co? Mně se také dost líbí a chtěl jsem si to také někdy vyzkoušet udělat sám 😊

Jinak možná pak zatáhnou pásku zpět, jestli tedy vůbec řeší nějaké jednotlivé součástky. Ta krycí páska, jestli ses dobře koukal, se neutrhne celá, ale na jedné straně zůstane a jen se otočí jako stránka v katalogu Amphenol. Takže může jít i zpět. A také bych neřekl, že to bude nějak moc ostré. Aspoň mi to tak nepřipadalo.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, July 24, 2022 11:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Otevírání SMD pásek

Díky oběma.
Klíčový fráze je tedy "feeder finger".
Mám z toho pocit, že to pro všechny osazovačky dělá snad jedna firma.

Zajímavé a poučné.
Jestli to správně chápu, tak celý fígl je v přesném nastavení výšky břitu (tedy toho fingeru), který prostě najede pod krycí igelitovou pásku.

Tohle musím zkusit. Udělat nějaký štelovací mechanismus pro přesné nastavení výšky břitu z ulamovacího nože nebo ze žiletky by nemělo být nic neřešitelného.

Nicméně v praxi to řešení není úspornější na součástky, než běžný zaváděcí ocas. Je to jen míň práce.
Tady sice ten feeder dokáže podat už první součástku v pásce, ale zase budou ztráty na konci. Pokud nedojede pásku do konce nebo pokud pásku v tom feederu nenechá napořád, tak se mu vysypou součástky na konci, protože igelitu je sundaného kus navíc.
Leda, že by používali opětovné zavření pásky.

PL