Re: Otevírání SMD pásek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 24 18:46:35 CEST 2022

Naškrábnutí je jen pro papírovky. Když se trhne vrchní vrstva papíru,
tak jí odškrábnu. Stejně jí to po 3 odporech přestane bavit.

Pro černé plastové to je jednodušší, to jen máčknu pinzetou tam, kde má
první součástka nožičky a on se poslušně rozchlípne pásek a fólie tak,
že to jde tou pinzetou chytit.