Re: Otevírání SMD pásek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 24 17:19:24 CEST 2022

Pro ruční osazování je to jednoduché. Nehtem "seškrábnu" pásku mezi
první a druhou dírkou (viz obrázek). Ne vždy se mi podaří jí přímo
odtrhnout, ale pokaždé jí minimálně nadzvednu a pak už chytnu normální
pinzetou. Ale pro strojové podávání si myslím, že prvních pár cm
nedokáže osazovačka bezpečně vybrat. Takže jedině součástky "odložit"
pro ruční osazování.