Re: Otevírání SMD pásek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 24 14:14:37 CEST 2022

Jasně, není to žádný fatální problém. Ale je docela otrava.
Představuju si, jak nějaká obsluha osazovacího centra zakládá do
podavačů sadu nových stříhaných pásek.
U celé cívky je to jasné, tam je zaváděcí sekce. Ale u méně běžných
součástek, kde to zákazník dodá jenom jako ustřižený kus pásky, to musí
zdržovat.
I když je fakt, že oni se s tím asi nemažou a stejně prvních pár
součástek zahodí, tak to fakt možná natlačí dovnitř a strhnou i s první
součástkou.

Speciálně u těch papírových s menšími součástkami (0603) se mi to dělá
obzvlášť špatně. Strhává se mi často i vrchní vrstva papíru.
Nebo mám možná zrovna smůlu na špatnou várku (mám celou radu odporů z
jednoho nákupu).

A protože pásky používá celý svět, tak jsem si říkal, jestli na to není
nějaký fígl.

PL