Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 22 09:45:10 CEST 2022

Ano. Ale z nemrznoucí kapaliny se může vypařovat hořlavá složka.

V každém případě to, že se to stalo za největšího vedra ukazuje nejspíš na
nějaký průser s těsností toho systému, když se to přehřálo.
Ale jak píšete, nevíme co a jak... můžeme se jen dohadovat.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>